Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2011

Τα καλοκαίρια μέσα μου ... -6 -

Έψαχνα μια ανάρτηση για το κλείσιμο του αφιερώματος ... ήθελα να τα έχει όλα ... διάβασα πολλές ... διάλεξα μερικές ... κάθε μια υπέροχη ... να μην το τραβήξω πολύ ...  όμως "όλα" είναι διαφορετικά για τον καθένα ... κι έτσι διάλεξα την παρακάτω που έχει τα δικά μου "όλα" ... καλοκαίρι με δημιουργία, ξέχειλη αγάπη, δύναμη, προσφορά, αισιοδοξία, εικόνα, φαντασία, γεύση από αλάτι, μυρωδιά από μπογιά ...  τα καλοκαίρια μέσα μου ημέρεψαν ... θα τα βγάλω κι αυτά βόλτα σιγά σιγά ... 


Αναδημοσίευση από το blog: Έγινα 59 !Ε! και...
Ζωγραφίζοντας με τα δάχτυλα....


Όταν θέλεις να προσφέρεις κάτι απο τη ψυχή σου σε μια φίλη αγαπημένη που έχει την επέτειο του ευτυχισμένου 15ετούς γάμου της.. τότε..
Παίρνεις ένα τελαρωμένο μουσαμά που έχεις κρυμμένο για να μη σου πει ο άνδρας σου:
-Πάλι ζωγραφίζεις..είπαμε ξεκούρασηηηη!
Για καβαλέτο δεν το συζητάμε.. η τσάντα με το Laptop κάνει τη δουλειά της κάπως σαν ακουμπιστήρι!
Τότε βλέπεις ότι ξέχασες τα πινέλα σου..έχεις ένα μόνο και αυτό..ακατάλληλο.. βλέπεις τα δάχτυλα σου και θυμάσαι χρόνια σχολής όταν έπαιζες με απλά πράγματα....


Παλέτα; ένα καπάκι από τάπερ και λίγο αλουμινόχαρτο... ακρυλικά..νερό..δάχτυλα και λίγο σφουγκαράκι που πετσόκοψα από τη κουζίνα.. πανιά για τα δάχτυλα; ε! ένα βιτέξ..κάτι κάνει και αυτό!


Ωχ! πόσο μαύρισα καλέ;..που να με δείτε και από κοντά....


Αχνοφαίνεται στο βάθος η στεριά..λίγο τσαπατσούλικο μα ο χρόνος με πιέζει..ο άνδρας μου έχει πάει απέναντι για μπάνιο και μου κουνά συνέχεια το χέρι για να πάω... άστον να μουρμουράει καλέ..εγώ παίζω με χρώματα στα δάχτυλα και τα τσαλαβουτώ μέσα στο ποτήρι με το νερό..


Λίγα βραχάκια..έτσι για να σπάσει το γαλάζιο και να δώσει και η γη τη παρουσία της...


Τις χρειαζόμασταν τις βάρκες.. η ανθρώπινη παρουσία σ' αυτό που έχω στιγμιαία σχεδίασα στο μυαλό μου σαν εικόνα και το μετέφερα στο μουσαμά.. Τα νύχια μου έχουν γίνει χάλια, χρειάζεται κάτι λεπτό για να δώσει τις λεπτές γραμμές στις βαρκούλες που αχνοφαίνονται στο νερό..


Λίγη δουλίτσα ακόμα στις βάρκες.. έρχομαι βρε...μη φωνάζεις...κάνε μπάνιο εσύ..κοίτα και καμία ψυχή με μπικίνι και έρχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Έτοιμοςςςςςςς! Ολίνα και Ηρακλή..σας εύχομαι να γιορτάσετε στη ζωή πολλά περισσότερα όπως εγώ και ο Δημήτρης.. 
Τώρα καλέ...φθάνω...μαγιό φοράω, τσάντα ,καπέλο, γυαλιά..βιβλίο, κινητό, Κλώντη παραμάσχαλα, θερμός με κρύο νερό..κατεβαίνω σκάλες.. έρχομαι η γοργόνα...κάντε στην άκρη εσείς μπικίνια στο ολόσωμο...
Όπως βλέπετε..δεν άντεξα η μπλογκόπληκτη.. ούτε 4 μέρες...μου λείψατε καλέεεεεεεε!
Δημοσίευση σχολίου