Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2011

Κλείνω κύκλους ...


                                                     Sarah Brightman - Gloomy Sunday


Απλώνω το χέρι και αγγίζω κύκλους της ζωής μου ... ήρθαν μπροστά μου ικετεύοντας ... να τους κλείσω  ... πρέπει να το κάνω εγώ ... με σεβασμό σε ό,τι έζησα ... ευλαβικά κρατώ τις άκρες στα δάχτυλα ... ματώνω ... διστάζω ... μια ανάσα απόφαση ... πικρός αποχαιρετισμός ... ρίχνω κλεφτές ματιές ... σε ό,τι μου πρόσφεραν ... σε ό,τι έδωσα ... εύθραυστες ισορροπίες ... να τους κλείσω γιατί ήρθε η ώρα ... προσπαθώ να κλέψω κάτι ... να το βάλω σημαία ... να μου θυμίζει ...  είναι γεμάτοι πρόσωπα και λόγια που αγάπησα ...  δεν βιάζομαι ... 

αναπνέω αναμνήσεις  ... 

.....

κλείνω τις άκρες ...

το τέλειο σχήμα ...

θρηνώ το τέλος τους ... 

τους αποθέτω σε μέρος κρυφό ... 

.....

 αποτίνω δάκρυ αντάξιο ...

θα είμαι πάλι εγώ ...


Δημοσίευση σχολίου