Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Το κόκκινο φεγγάρι ...

5 σχόλια:

Μιχάλης είπε...

Εξαιρετική ερμηνεία, από τη μοναδική Δήμητρα Γαλάνη. Τελικά το φεγγάρι και ο ουρανός, έχουν προσφέρει ερεθίσματα σε όλο το φάσμα της τέχνης, είτε λαϊκής είτε έντεχνης κλπ. Για to video τι να πει κανείς ; Υπέροχο. Thanks Λια !!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

καλύτερη "εισαγωγή" για το αυριανό κόκκινο φεγγάρι δεν θα μπορούσες να βρεις!

καλό ξημέρωμα Λία μου!

Lia Papapetrou είπε...

@ Mιχάλη

Ευχαριστώ κι εγώ ... το φεγγάρι είναι μια ανάσα μακριά ... και τόσο μεγάλο ώστε χωραει τους στεναγμούς όλων μας ...

Αγγελική είπε...

Λία μου πέρασα για να σου ευχηθώ καλές γιορτές, εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή και να περάσεις αυτές τις μέρες όμορφα.
Ευχές για καλή υγεία, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.Τα φιλιά μου

Lia Papapetrou είπε...

@ ΛΥΧΝΕ & ΜΑΙΡΗ:

Άργησα λίγο να δω τα σχόλιά σας ... ευχαριστώ πάντως ... ευχές και από μένα για τις μέρες αυτές ... σίγουρα θα τα πούμε σε κάποιες άλλες αναρτήσεις σας-μου ... φιλιά ...